Surfin' USA

California Dreamin'

Cselekvős nap, avagy készülök a Budapest-Bamakóra

A kerékcsere már megy. Nade kezdjük a zelején.

A melóban rájöttünk, hogy mit csinálunk rosszul 3 napja. Kb 5 perccel azelőtt esett le mielőtt megkaptuk a supporttól a 3. emailt, hogy márpedig mi vagyunk a hüjék. Így mi is hozzárjárultunk a statisztika erősítéséhez, miszerint a supporthoz forduló vásárló a hüje, éljünk! Nyilván egy kattintás volt az egész és máris fánkformájú lett a dipól-karakterisztika, szóval egy “asshole”-t kaptunk az “asscrack” helyett, ahogy eddig neveztük.

Meló után nyomtam egy kis fallabdát siralmas teljesítménnyel és egy kis kondi-szauna kombó után már indultam is haza fél 10 körül. Ahogy elindultam, éreztem hogy vmi nem stimmel, furcsán rezgett az autó. Mondom motornak tűnik, leparkoltam, pörgettem, normális. Megyek tovább, nem jó vmi. Behuztam egy random cég parkolójába, hogy megbillegtessem, stimmel-e a felfüggesztés. Azzal nem is volt baj, de a jobb hátsó kerék totál lapos volt.

defektes Buick

defektes Buick

Gondoltam egyszer mindent el kell kezdeni, de nem este tíz óra sötét parkoló az ideális ilyesmire. Felhívtam Habibot szóbeli támogatás céljából, aszonta átugrik tapasztalás céljából. Addig átálltam egyenes felületre, elővettem a hozzávalókat, belőttem a rádiót (fontos hogy az ember ne unatkozzon:). Az előírás szerint kitámasztottuk az átellenes balelsőt Habib pótkerekével (az előírásban persze nem Habib pótkereke van:) és nekiláttunk az operációnak.

nekiveselkedik

nekiveselkedik

nincs ki a 4 kereke

nincs ki a 4 kereke

Na nem kell nagy hepajra gondolni, nem agyműtét ez, pár perc alatt kész voltunk. A pótkerék viszont érdekesen fest a Buick alatt, pár centivel még az átmérője is kisebb. Valamint igen laposnak is tűnt, úgyhogy úgy gondoltam le kéne csekkolni alapvetően az összes gumi nyomását. Irány a benzinkút.

kiskerék

kiskerék

Az első helyen furcsamód hiányzott a levegőpumpáról a nyomásmérő úgyhogy továbbálltunk. Akkor lepődtem meg, mikor a másiknál is ugyanolyan volt, és a felirat továbbra is azt állította, hogy ott van. Hát biztos, próbáljuk ki. A feladatot tovább nehezítette, hogy mint végül kiderült a pórkerékben olyan minimális nyomás volt eredetileg, hogy nem jelezte a mérő. A jelzés pedig úgy néz ki, hogy egy rovátkolt fém alkatrész kitolódik a cuccból a nyomásnak megfelelő hosszúságban, a fene se jött volna rá, de a benzinkutas is állította hogy ottvan és végül tényleg. A többi kerék amúgy megfelelő nyomásúnak bizonyult, úgyhogy megfelelő biztonságban hazarepesztettem 70km/h-val az autópályán, biztos örültek nekem.

Most pedig BSG és gin-tonic.

2009. január 31, szombat - Posted by | autó | , ,

5 hozzászólás »

  1. km/h? Hol élsz te?

    A benzinkuat pumpával én is eljátszottam ugyanezt, bár a végén én egyszerűen otthagytam a benzinkutat, miután nem találtam a nyomásmérőt.

    hozzászólás Szerző: bAtu | 2009. január 31, szombat | Válasz

  2. és milyen jó lett a mostani bsg!!!!

    hozzászólás Szerző: ficzerepeti | 2009. január 31, szombat | Válasz

  3. hajaj, de még mennyire
    igen sanyi km/h azért is

    hozzászólás Szerző: Örs | 2009. január 31, szombat | Válasz

  4. Igy tudjuk lemérni rajtatok mennyire asszimilálódtatok. Örs még SI-t használ hálaistennek. Sanyi, ha nem figyelsz oda, mire hazajössz, mindent inchben akarsz mérni.

    hozzászólás Szerző: imi | 2009. február 2, hétfő | Válasz

  5. […] hogy király volt, I’ve had the time of my life. Most meg hiányzik az autózgatás, az időjárás, az autópályák (nemtom miért, de a minap ez fogalmazódott meg bennem, […]

    Visszajelzés Szerző: Happy End « Surfin’ USA | 2010. április 20, kedd | Válasz


Hozzászólás a(z) bAtu bejegyzéshez Kilépés a válaszból