Surfin' USA

California Dreamin'

Dakarra is készülök

Csak engem épp nem szponzorál a BFGoodrich (mint a dakarosokat), keményen fizettem az új gumikért.

Az úgy volt, hogy ugye a pótkerék kb 50 mérföldre van hitelesitve, szóval sürgősen le kellett cserélni. Sok szenvedés után megtaláltam a legjobbnak tünő közeli hejet és gumit ésszerű áron. Nyilván rossz méretet néztem (az én kocsimhoz 215/65R15-öt ajánlottak az online keresők ehhez képest 205/70 kell) és az olcsóbból már nem volt a megfelelő. Jameg kiderült (mondjuk sejtettem), hogy az elsőket se ártana lecserélni. Aszonta a csávó, hogy a 20 dolláros különbözet felét elengedi így 72 dollárért jutottam BFGoodrich gumikhoz a 62 dolláros kb noname helyett (arról se mondtak rosszakat). Összesen 440 dollárt fizettem tehát (ha belegondolok, hogy ez egy Hawaii repülőút, damn), munkadíjjal, kalibrációval. Ja meg még egy ojan is benne van, hogy ha nem kopás hanem defekt miatt kéne új gumi akkor kicserélik ingyen. Ez ugye egy opcionális biztosítás, amin bár gondolkoztam, de az eladó nem is kérdezte hogy kérem-e.

Alapvetően sokkal olcsóbban akkor lehet kijönni, ha használt gumikat vesz az ember roncstelepről vagy ijesmi, ez meg legalább minőségi cucc.

Reklámok

2009. február 2, hétfő - Posted by | autó |

2 hozzászólás »

  1. És füstölés is volt? 🙂

    Hozzászólás Szerző: Hary | 2009. február 2, hétfő | Válasz

  2. A maradék fél évre kell is a minőségi gumi. 😀

    Hozzászólás Szerző: bAtu | 2009. február 4, szerda | Válasz


Vélemény, hozzászólás?

