Surfin' USA

California Dreamin'

Happy End

Épp néztem Sanyi blogját ahol az áll, hogy pont egy éve írtam ide utoljára. Gondoltam kihasználom az évfordulót és alakítok ide egy pozitív lezárást, amit már amúgy is meg akartam tenni.

Nagy érzelmi konklúziót sem akarok már írni, mert rég is volt, meg azt se tudom egyáltalán elolvassa-e vki (stat szerint igen:)

Lényeg, hogy király volt, I’ve had the time of my life. Most meg hiányzik az autózgatás, az időjárás, az autópályák (nemtom miért, de a minap ez fogalmazódott meg bennem, végülis az amcsi társadalom egyik alapja), egy jó hamburger, olcsó subway, az hogy le lehet ugrani LA-be vagy Vegasba egy hosszú hétvégére stb. Itthon persze vannak első sorban jó emberek:), fröccs, bulik…

Az biztos, hogy vmikor (a nem túl távoli jövőben) még vissza szeretnék menni, akár pl. New Yorkba, vagy éppen LA-ben Venice Beachre (a nagyon szélsőséges időjárásokat nem komálom, bár Chicago is nagyon szimpi volt). De ez persze a jövő zenéje.

Most inkább beszéljenek a képek azokról a történésekről amikről annó nem sikerült beszámolnom. Addig is aláfestésnek az eredeti címadó nóta:

Itt van mindjárt 2 albumnyi kép a HAESF-es new mexico-i field tripről, ami még az autóbaleset előtt történt. Igen jó pár nap volt akkor megint egy csomó magyarral bulizni, meg persze utána Grand Canyont és Monument Valley-t nézni: (mindig katt a képre az albumért)

első pár nap közös programja Santa Fében (céglátogatások, vacsorák)

5 személyes fakultatív kirándulásunk a sziklák közé, koccintás a Canyonban

Pár héttel ezután történt ugyebár az autó leamortizálása és nem sokkal azután költöztem át ide, bringával 10 percre a melohejemtől, a másik kb 1 óra volt, kb 1 hónapig úgy toltam. Szóval 3 kép:

utca felől, lakótársak autóival

belülről, konyha

utca eső után

Ilyentájt vettem a második autót $700ért ami egy ’89es Mercury volt, semmi extra (légkondi még működött), lehetett vele menni (egy ideig), 2 kép:

itt már vontatják elfele(nem találtam más képet), miután tönkrement a váltója, nem érte meg megjavíttatni

kissé megpimpelve, GPS, fasza audió

Május vége, június eleje a szülőkkel telt szanaszét az országban:

nyugati parti túra

a Nagy Almát is megnéztük, nem semmi

utolsó állomásként pedig Chicagot

Hálaadás 7végére ugrottunk le Habibbal a már említett Venice Beachre, nagyon hangulatos hely (lásd Californication); mellé volt egy kis bulizás Hollywoodban, surfözés Malibu Beachen és persze random sörözgetések:

Venice Beach: az egyik legfaszább hétvége volt

Aztán Bilicz Sanyi is meglátogatott, megnéztük a Stanfordot és buliztunk SF-ben:

Ruby Skye Habibbal és a pont nála megszálló HAESFes Marcival és barátnőjével

Nemsokkal Sanyi elmenetele után halt meg a Mercury váltója. Bár hátrafele még lehetett vele menni, de az úgy magában nem lett volna akkora kiráj, úgyhogy legomboltam a roncstelepről a mindössze $100-at amit adtak érte, ugyanúgy mint a Buickért és vettem egy ’87es Toyota Tercelt $150ért. Ez manuálváltós volt, kissé lerobbant hűtőrendszerrel, de viszonylag jó motorral. Igazából élvezetes volt vezetni, 1-esben, 2-esben még tök jól is gyorsult. Az izgalmas még az volt benne (azon kívül, hogy rendszámom se volt, csak kis darab papír engedély az ablakban), hogy a vezető oldali ablakot kívűlről is bármikor le lehetett húzni, és slusszkulcs se volt feltétlen szükséges a beindításhoz, szóval értékeset nem nagyon hagytam benne. Végülis javítással papírokkal kb $300ba fájt és nagyjából annyiért el is tudtam adni a végén. Képek:

kis aranyos:)

belül pimpelve: GPS, mp3, HiFi, Hula-béb

Csináltam egy második oregoni túrát is munkaügyben, Astoria nevű tipikus északi kisvárosban szálltunk meg Washington és Oregon határán:

ezúttal a tengerparton méregettünk

Majd jött egy halom látogató:) nyomtunk egy szűk, de tartalmas hetet Hawai’i-on:

legkirályabb hely. ever.

Utána még nagyobb létszámban nyomtunk egy West Coast-ot, túrázással, kaszinóval, Beverly Hills-i apartmanban, ilyenek:

itt éppen Death Valleyben

Az utolsó kint töltött heteimben volt még:

The Killers koncert egy köpésre a Googleplextől

Halloween a vidámparkban Arvinnal és Trevorral, végén egy kis baleset:)

NFL meccs Oaklandben Trevorral

utsó héten egy nap intezív mászkálás SF még felfedezetlen turistlátványosságaihoz, itt pl Golden Gate az Alcatrazból fotózva

valamint megvendégeltem a haverokat/lakótársakat egy kis magyaros kajával

Hát kb ennyi volt az 1 évnyi amcsi kalandom. Blogolásról meg annyit, hogy nem egyszerű az embernek már egy idő után rászánnia magát, nem lehet csak úgy összedobni, pedig azért poén így visszanézni, meg sztem jól is írtam 😉 Mondjuk ez olyan mint facebookon saját poszt lájkolása (nyilván lájk ha te írod:)…

Szóval zárom soraim méghozzá az általam először megismert címadó nótával:

2010. április 20, kedd Posted by | szórakozás | | 3 hozzászólás