Surfin' USA

California Dreamin'

Ami nem volt annyira szórakoztató

Az a már említett gyökérkezelés. Nade ne rohanjak, mert előtte az 5 napig kínzó fogfájás se volt akkora poén. Erre már órajelet is vettem hátha segít:

órajel - zsibbasztó krém

órajel - zsibbasztó krém, mellette egy átlagos painkiller(jó ez a szó:)

Hát nem jött be. Ami bejött az a sima hideg víz (erre a fogorvos is furán nézett), egy idő után már csak fojtonos öblögetés adta meg azt ami kell. Alvás közben meg ugye nehéz öblögetni, úgyhogy tudtam örülni ha elmult a fogfájás. Szóval el kellett menni fogdokihoz, ami nem volt fasza kilátás, ugyanis biztosításom csak balesetre van fogászati beavatkozásokra és itt az egészségügy nem olcsó, sőt kurvadrága.

Ezért örültem, hogy tök véletlenül találtam egy orvost aki legalább a konzultációt ingyen csinálta, amiben pedig röntgen is volt. A vége végülis az lett, hogy gyökérkezelés kell (ez amúgy egy ojan fog amit otthon tömettem mielőtt kijöttem) mégpedig sürgősen, mert ez a mindenféle fájás a tervezett HAESF-es field-trip előtt egy héttel indult. Szóval úgy alakult, hogy a trip előtti nap néhány órával Millencolin koncert előtt a doki nekemrontott 2-3 érzéstelenítő injekcióval meg mindenféle egyébbel. Najó azért nem ojan hevesen, mert még az injekció előtt is érzéstelenített vmi géllel, szóval körültekintő volt.

Aznap aztán “csak” kiszedte az idegeket meg tett bele gyógyszert, valamint felírt egy antibiotikumot. Az első kérdésem persze az volt, hogy lehet-e rá inni és nagy örömömre azt mondta hogy egész nyugodtan, úgyhogy nyugodtan élvezhettem a field trip nyújtotta ingyenpia lehetőségeket.

Üröm az örömben, hogy a trip utáni nap reggelén már fél 11kor ott kellett virítanom a váróban a további kezelésre, ami cseppet sem volt kellemesebb, de legalább hosszabb igen, úgy másfél kellemes óra. Ezalatt kiderült, hogy az egyik gyökrécsatornám görbe és igen nehezen fértek bele a cuccok, amik vmi speckó előre kiszabott szilárd tömésnek fúrták a pontos mélyedést. Ezeket a speckó cuccokat aztán konkrétan beégették a fogba. Ekkor gondolkoztam el azon, hogy mennyire is bízom én ebben a dokiban, aztán eldöntöttem hogy mostmár mind1.

Mindez $450-be fájt (szó szerinti és átvitt értelemben is), és ez még csak félár, amit a doki biztosítás hiányában ajánl fel. Ehhez még nagy valószínűséggel hozzácsapódik egy ugyanekkora összeg, amit a koronáért fognak kérni, ami erősen ajánlott gyökérkezelés után. Összehasonlításképpen egy oda-vissza repjegy Hawaiira kb $400, úgyhogy szopááás.

A havi rinyát hallották, thankyou, pleasecomeagain.

2009. március 31, kedd - Posted by | whatever | ,

8 hozzászólás »

  1. Szép kis téma. Én bölcsességfogammal voltam, mert tolja a többit. Már készültem, hogy röntgen után kihúzza. De nem: kiderült, hogy mutáns vagyok. A doki egy ” Húú, azta” után elmondta, hogy nem z irányban, hanem x irányban nő és ezt csak a szájsebészek tudják kibarbárolni a számból .De a helyemben nem nyúlna hozzá, amíg nincs vele baj. De úgyis lesz majd.

    Szóval nyugalom, majd ha úgyis begyullad, akkor fogok csak szopni. De a gyökérkezelés sem hangzik rosszul…

    Hozzászólás Szerző: Robi | 2009. március 31, kedd | Válasz

  2. Robi, nekem anno a két alsó bölcsességfogamat már kiszedték. Az sem volt könnyű. Egyiknél a nővér két kézzel nyomta lefelé a fejemet, a doki szintén két kézzel rángatta a fogamat….
    Otthon ráadásul sikerült fájdalomcsillapító helyett izomlazítót bevennem (piros volt mindkettő you know), úgyhogy éjszaka az arcom is fájt és a nyálam is folyt…

    Hozzászólás Szerző: Hary | 2009. március 31, kedd | Válasz

  3. az se rosssz

    Hozzászólás Szerző: Örs | 2009. március 31, kedd | Válasz

  4. azé ez a wordpress is tud vmit: március 31st
    ja meg egyik hónap kis betü másik nagy

    Hozzászólás Szerző: Örs | 2009. március 31, kedd | Válasz

  5. Nekem is volt egy, a Hariéhoz hasonló esetem Veszprémben. Az eredetileg 30 percre tervezett műtét bőven túlcsúszott a másfél órán is. Ezalatt a gyakornokok nagyjából gúla alakúra csiszolták a fogamat, amivel a műtét végén megjelenő, már a régóta praktizáló kolléga feje fölé is sikerült egy “WTF?!” feliratot csalni. Mindegy, valami mini-feszítővassal alulról kifeszegették végül, de ekkor már nekem is erősen tartották a fejemet. Épp ideje is volt, hogy végezzenek, mert kezdett elmúlni a harmadik kör érzéstelenítőnek a hatása.

    Slussz poén, hogy Pesten elmentem egy fogtündérhez, akinek az volt az első kérdése, hogy “Miért azt szedték ki? Az egészségeset?” Túl sok okosat nem tudtam válaszolni.

    Az alapprobléma egyébként hasonló volt, mint Robinál, csak nem a bölcsességfoggal.

    Hozzászólás Szerző: bAtu | 2009. március 31, kedd | Válasz

  6. Amúgy fogfájás vmi elbaszott egy dolog, az elején még nem is fájt nagyon tehát minimál fájdalomcsillapitóval is elvoltam, de aludni eg nem tudtam.

    Hozzászólás Szerző: Örs | 2009. március 31, kedd | Válasz

  7. A fogfájás mindenképp tróger és alattomos dolog.

    Hozzászólás Szerző: bAtu | 2009. április 1, szerda | Válasz

  8. Egyszer nekem is volt ilyen gyökér problémám. Semmilyen fájdalomcsillapító nem hatott éjszaka, még a durva menstruációs görcsoldó sem, hanem úgyszint a HIDEG VIZES ÖBLÖGETÉS. Úgy aludtam reggelig, hogy 15 percenként felkeltem és öblítettem egyet. Egy idő után már ment automatikusan. Aztán másnap megírtam egy matek szigorlatot. Ami még sikerült is.

    Hozzászólás Szerző: Tibu | 2009. április 11, szombat | Válasz


Vélemény, hozzászólás?

