Surfin' USA

California Dreamin'

This is real warfare, HEAVY METAL warfare…

Vagyishogyhát kocerten voltam a San José-i egyetem “esemény központjában”.

skindredtour2008

Már korábban írtam hogy 3szoros metálkombó lesz. Ennek megfelelően kezdett az angol Skindred kb 8 körül. Sajna csak bő félórát nyomták, én főleg miattuk mentem, zseniális a zenéjük: ragga metal 🙂 Ennek megfelelően erőteljes fűszag volt az egész arénában, bár már kezdem azt hinni, hogy itt ámerikában ha emberek nagy tömegben gyűlnek össze szórakozni ez elkerülhetetlen. Másrészt a rasztás nagydarab feka frontember a showt is nagyon nyomta amellett, hogy állat hangokat produkál:

Eztán következett szintén félórányi Sevendust, ami egy erős közepes Machine Fucking Head (ahogy egy vicces pólón láttam a koncerten) másolat. Gyakorlatlan szemnek (és fülnek) fel se tűnt volna a változás, ha közben nem lett volna egy fél óra pakolászás, ugyanis az ő énekesük is egy méretes, rasztás feka. Egész korrektül zúzták és van pár jó számuk, de a végére már kicsit untam. Íme egy talán ismertebb (nekem rémlett vhonnan) számuk:

A fő fellépő pedig a Disturbed volt, akiket már régóta ismerek és hallgatok, de nem elsőszámú kedvencek. Zenéjük korrekt iparosmunkaként jellemezhető, egy Skindred számban több változatosság van, mint a másik két bandában együttvéve. És bár az énekes elég unott fejet vágott néha, volt pörgés és hangulat, ijen:

disturbed-727162

A pogót itten úgy nyomják, hogy néhány jólelkű melák szétnyomja a tömeget egy 5 méteres sávban/körben és a zúznivágyók ott élik ki az acélszívet. Ha épp nincs tánc akkor nagyjából üres a hej, mindez kb a színpadtól 10 méterre, tehát a tömeg közepén. Én csak módjával kapcsolódtam be, túl sokan voltak 150 kiló fölött, persze felsegítették itt is a földrekerült egyedeket. Azt viszont nem vágom hogy tud vki faarccal végignézni egy ijen koncertet az 5. sorban, majd a “good night” után megfordulni és elmenni, a ráadás előtt. Whatever

Ja és sikerült az eddigi egyik legdrágább sört is meginnom az első szünetben: 7ért mértek egy standard kisüveges (3 deci asszem) ismeretlen, de jóféle adagot.

Most levezetésként egy kis Kovbojokat hallgatok: Picsaszar topánka, Kakadal és hasonlók.

2009. január 28, szerda - Posted by | szórakozás | , ,

Még nincs hozzászólás.

Vélemény, hozzászólás?

