Surfin' USA

California Dreamin'

8 óra munka?

Egy frászt.

Nemrég értem haza egynesen melóból, most hajnali 1 van. Reggel 10 óta voltam bent. De persze nem köteleztek és érdekes volt, mert az újonnan elkészült szobát kalibráltuk és méregettük. Csak a végére már kivolt a pöcsöm, mer nem akkart működni semmi, az utsó mérést ott is hagytam Clarknak, aki még 1edül maradt.

De a héten legalább közelítem a napi 2 ingyenkaja átlagot 🙂

Néhány kíp:

szoba1

már csak a padlót kell beborítani

ajtó kész

ajtó kész

aaand ready to go

aaand ready to go

Reklámok

2009. január 23, péntek - Posted by | melo | ,

2 hozzászólás »

  1. Arról a képről, amin az ajtó látható, nekem az iron maiden nevű eszköz jutott eszembe. Csak ez anechoic-sponge-maiden.

    Ha meg már Iron Maiden és anechoic helyiség, akkor

    “Won’t you come into my room, I wanna show you all my wares…”
    😀

    Hozzászólás Szerző: Robert Hasprai | 2009. január 23, péntek | Válasz

  2. anechoic-sponge-maiden
    ez tetszik

    Hozzászólás Szerző: Örs | 2009. január 23, péntek | Válasz


Vélemény, hozzászólás?

