Surfin' USA

California Dreamin'

Karácsonyi hangulat: ünnepi mash-up party és céges hepaj

Mint írtam itt elég erőteljesen pörgetik a hálidéjt már hálaadás óta: őzikével meg egyéb világító cuccokkal díszített házak, boltokban kizárólag karácsonyi zene stb.

Szombaton mi is meglátogattunk egy bulihelyet SF-ban, ahol ennek a  jegyében pörgették:

)

egy kezeden nem számolod meg a mikulások számát:)

Ezen kívül egyéb szempontok miatt is különbözött a szokásostól a buli: pl európai jellegűnek volt mondható, főleg fehérek voltak, a zene se hip-hop volt. Na ez ugye megint csak új, mert ugye mash-up volt végig, amivel nagyot bukni nem lehet, mert a 2 általában különböző stílusú egymásra kevert számból nagy esély van, hogy az egyik bejön. Ez ugye alap:

Aki nem vágja az gyorsan kattintson a play gombra, Prodigy részről ráadásul a klipp is legendás.

Na ilyesmiket produkált itt is a mikuláslánynak öltözött dj csávó (jah, azért a helyi sajátságok megvoltak, ma olvastam: SF-ban minden metafora tartalmaz szivárványt:) az elején. Aztán meg kiállt a bandája frontembereként énekesnek és élő mash-upot toltak csakis a karácsony jegyében. Volt itt minden pl White Christmas á la Billy Idol: White Wedding és hasonló nyalánkságok. Koncert után meg 2 helyszínen ment tovább a mesáp parti. Ezek voltak, és hát egész jól nyomták végülis ez a definitiv mash-upban utazó partihej az USA-ban (a wikipedia linken is ott virít a flyerük jobboldalt).

A hangulaton az is dobott a végére, hogy sikerült elég sokat magamba töltenem: már otthon indítottam a kollegától ajándékba kapott handcrafted oregoni ginnel, a helyszínen meg toltam pl egy abszintot is nem kevesebb mint 10 dollárért (itt égetik is meg aztán vizezik, tehát longdrink kissé), a legvégén meg vki megdobott egy ingyen piajeggyel is, nem mintha akkor szükségem lett volna még rá, persze elfogyott:)

Az alkohol az meg ugye mindig hozzásegít, hogy az ember idegen nyelven kommunikáljon, ugyhogy vmi krampuszfélének öltözött csajjal is beszéltem ha minden igaz Magyarországról, többre nem emléxem, kérem kapcsojja ki. Ez azér nagy fless, mert alapvetően ilyen helyen egy árva szót se szoktunk érteni, ha vki mond vmit angolul, Habibra pl rá akart mászni az elején egy illuminált 100 kilós csaj egy laposflaskával, de sikerült annyit értetlenkednünk, hogy én végül ittam a vodkának nevezett ouzojából aztán elment.
Szóval egész jó volt, ide még visszatérünk.

A cégnél meg mióta megérkeztem, nincs nyugvás. Az elején ugye még kint voltak a Halloween díszletek, aztán jött a Thanksgiving, most meg egy ideje már naponta változó, bővülő karácsonyi mindenféle virít az aulában.

De az egész az utóbbi 2 napban pörgött fel. Tegnap jött délután 3kor a  mikulás szánnal meg mindennel és hozta az ingyenkaját, piát. Egyeseknek ajándékot is akik meglepték egymást. Én részemről bekajáltam vmiféle lazac-készítményből vmint megkóstoltam a hummust is, ami egész elviselhető cucc a neve ellenére.  Mindezt csocsózás (néha már egész jól megy, az elején rendszeresen öngólokat lőttem a szembefalról, mivel ugye itt nincs lejtés oldalt az asztalon ami eltérítse, és itt az emberek direkt az ún.cigány-gólokra mennek soxor) közben nyomtattam el egy kis Jim Beam-es tojáslikőrrel.

Ma meg a dolgozók gyerekeinek volt ajándékozás mikulsáásal meg izzókból épült bólógató őzikével stb. Ez a kaja szepontjából volt megint csak jó: a gyerekeknek nem merték felszolgálni a sok ződséges gagyi mexikói kaját hanem panírozott csirke volt, sajtosmakaróni, vmijen krumpli meg ijen emberi kaják. A gyerekek miatt most mondjuk alkohol nem volt, de legalább így nem álmosodtam be a fallabda előtt… annyira. (Egy Gautham (ejtsd: Gotham 🙂 nevű indiai még így is rendesen megvert.)

Szóval pörög a meló, nem hiszem hogy holnap megtöröm azzal a hagyományt hogy csinálok is vmit, jövőhét meg már kötelező szabadság mindenkinek a gazdasági válság miatt.

2008. december 19, péntek - Posted by | szórakozás | , , , ,

1 hozzászólás »

  1. Végre egy kis szabadság. Gondolom várod már a jövő hetet.

    A 200 fontos csajt rutinosan leráztad, nem hiába.

    Hozzászólás Szerző: bAtu | 2008. december 25, csütörtök | Válasz


Vélemény, hozzászólás?

