Surfin' USA

California Dreamin'

Az első Gyros

Kedd este kemény 6 óra “meló” és egy jó kis fallabdázás (1-et nyertem… volna ha én nem a hetediket játszom, míg az ellenfél csak a harmadikat) után elmentem gyrost enni. Itt azér nincs minden sarkon ilyesféle és majd egy órámba került a 6ból felmérni, hogy melyiket ajánlják ár és íz szempontjából.
A House of Falafel mellett döntöttem (a falafel a betekert, nem pitás gyros, alapvetően ugyanaz). Itt 6,5ért vesztegettek (ennél ahogy néztem csak drágábbak vannak) egy a magyarhoz képest kb duplaméretű adagot. Miután jeleztem, hogy hot sauce (csípős) is kéne bele, azt mondták a spicy verziót készítik. Hát csípett is rendesen, ami nem baj, mert az az igazi.
És finom is volt nagyon, szóval megérte, mert az esti maradék még egy másnapi szolid uzsonnára is elég volt.

Az egyetlen hátránya a másnap reggeli gyomortájéki rendellenességek voltak, ami miatt bár direkt korábban keltem mégis csak fél 12re sikerült beérnem.

Reklámok

2008. december 11, csütörtök - Posted by | whatever | , ,

1 hozzászólás »

  1. Nem látom az összefüggést a gyros és a munkahelyi késés között.

    Állítólag itt Nashvilleben is van egy jó gyros-os. Mindössze 3 mérföldre bármitől. (De annyira azért nem jó, mint otthon egy átlagos gyrosos.)

    Hozzászólás Szerző: bAtu | 2008. december 13, szombat | Válasz


Vélemény, hozzászólás?

