Surfin' USA

California Dreamin'

Előző hét vegyes

Volt meló is mostanság: egy olajtársaság thaiföldi óceáni platformjaira terveztem wifi összeköttetést. Mindehhez erőteljesen használjuk a GoogleEarth Pro-t. Ma mondjuk előreláthatólag lókakát se fogok dolgozni 🙂
Az egyik kollega megkérdezte, hogy németül beszélek-e. Kiderült nem vágta, hogy van külön magyar nyelv:) Amúgy általában nem ilyen fogalmatlanok, az oregoni kolléga mézesheteit Európában töltötte, Budapesten is. Az albi indiai tulaja meg Ausztriában élt egy ideig.

Meló után volt egy kis sport is már: befizettem a 325 dolcsis féléves tagságot a fitness klubbra. Kétszer voltam is fallabdázni, a többit nem nagyon fogom igénybe venni, mert az albihoz van konditerem (na nem mintha azt használtam volna:)

Pénteken elnéztünk egy klubba SF-ba, jó kicsi volt, de csak 5 dollár volt a beugró mivel feliratkoztunk a guestlistre (amúgy egy átlag hejre 10-20). Hát ezt az egészet még szokni kell, a táncoslányok jók voltak legalább:)

Mikulás alkalmából surfözni mentünk ismét Santa Cruzba, ez az igazi tanuló hely. Mondjuk most kicsit kevés hullám volt, de azt mondták nézzünk vissza ezen a hétvégén, mert állat lesz. Csaknehogy túl állat legyen:)
Habib utána meg is ajándékozta magát egy használt surfruhával 100 dollárért, mert neki jól ment. Én kissé bénáztam, de így is tudtam menni párszor, ruhát meg még keresek.
Utána szétnéztünk a környéken, mert legutóbb már sötétedett mire befejeztük. Mostmeg nyári idő volt: 20 fok felett hétágra sütött a nap, mindenki kint biciklizett, futott, kutyát sétáltatott stb. Azt hozzá kell tenni, hogy a mindenki 2/3-a épp surfözni ment, vagy éppen abból jött autóval vagy kutyával, utánfutós vagy éppen motoros biciklivel és deszkával a hóna alatt. Érdemes megtekinteni a képeket, mert nagyon jól nézett ki a hely és lőttem pár jót:

kattanj rá

kattanj rá

Tegnap meg Pearl Harbor Day volt, nem mintha lényeges lenne, csak látom itt magam előtt a naptáron. Mindenesetre én megünnepeltem egy kis punnyadással és Alias-maratonnal.

Reklámok

2008. december 8, hétfő - Posted by | szórakozás | , , , , ,

2 hozzászólás »

  1. Munka és szörfözés, egyéb sportolás, bulizás, (nőzés is van biztos csak nem írod le:-) mellett hogy a fenébe marad időd Alias maratonra?

    Hozzászólás Szerző: Adam | 2008. december 9, kedd | Válasz

  2. előre feléli időhitel keretét
    de majd egyszer időválságba kerül

    Hozzászólás Szerző: ficzerepeti | 2008. december 9, kedd | Válasz


Vélemény, hozzászólás?

