Surfin' USA

California Dreamin'

California

Tegnap elmélyültem gondolataimban és arra jöttem rá (pl mindenféle netes meg sorozatbeli információk alapján), hogy California ugyanolyan ígéretföldje, kívánatos úticél a többi állam lakóinak, mint a világ többi lakójának is (nyilván nem 100%os egyik halmaz sem, de sztem nagy számosságú).

Aztán 1 óra múlva egy könyvleírásban találtam ezt:

As America stands to the rest of the world, so stands California to America – a bright shining promise of endless possibility.

2008. december 5, péntek - Posted by | whatever | ,

2 hozzászólás »

  1. Én is tervezem, hogy elnézek nyugatra. Kora tavasszal, vagy késő télen. Mondjuk egy igen hosszú hét(végé)re.

    Hozzászólás Szerző: bAtu | 2008. december 8, hétfő | Válasz

  2. Helyes
    De még jobb lenne ha összejönne az az internship
    Akkor még surfölni is megtanulhatnál

    Hozzászólás Szerző: Örs | 2008. december 8, hétfő | Válasz


Vélemény, hozzászólás?

