Surfin' USA

California Dreamin'

Behind the wheel driving test

Itt így nevezik a jogsihoz szükséges városi vezetést, mondjuk más nagyon nincs is.
Na ez nem sikerült nekem tegnap reggel 🙂

Hajnali 8.50-re mentem miután éjjel fél 2kor hazaértünk LA-ből 8 óra utazás után marha nagy ködben és dugóban. A köd reggel is pörgött rendesen el is késtem kicsit, de nem érdekelt senkit, főleg hogy még vártam vagy 20 percet. Akkor jött oda egy vizsgáztató, aki először megnézegette a lámpákat, majd kérdezgette tőlem mi hol van, meg hogy hogyan kell az ablakon kinyúlva kézjelekkel jelezni kanyarodási vagy megállási szándékot. Ezután mentünk egy kb 5 perces kört, aminek a végén elmondta, hogy jó volt, de mivel – wait for it – megálltam zöldnél, bukó.
Mondjuk én se tudom miért álltam meg, sztem túl óvatosan, odafigyelve akartam vezetni (amúgy pirosakon hajtok át vagy satufékezek San Franciscoi kereszteződés közepén:) na persze nem direkt). Ja meg a lámpák néha még mindig furán helyezkednek az európai elrendezéshez képest (eleve a kereszteződés távolabbi felén vannak) és soxor nemtom mejik hova szól.

Amúgy no para kb 6 dollár és mehetek repetázni, holnap bemegyek sorbaállni időpontkérés céljából. (A telefonos nyilván nem működött mert miután 10 percet beszélgettem egy géppel – itt nem számokat kell nyomogatni, hanem mondod, hogy [i would like to] book an appointment, meg ijenek – egyszerűen letette)

Reklámok

2008. december 3, szerda - Posted by | whatever |

3 hozzászólás »

  1. omg, a vizsgáztatón lobotómiát kéne végrehajtani, ha beraknánk, mondjuk most, a dugóba a sönhercnél.
    frík.

    Hozzászólás Szerző: pista | 2008. december 3, szerda | Válasz

  2. Szerintem legjobb lenne, ha nem adnának a kezedbe jogsit. 🙂

    Mellesleg itt TN-ben lehetett neten is foglalni időpontot.

    Hozzászólás Szerző: bAtu | 2008. december 4, csütörtök | Válasz

  3. Úgyis vezetek szóval inkább akkor már adjanak:)

    Elvileg itt is lehet neten foglalni, de nekem azt mondja hogy vmiért nem eligible.

    Hozzászólás Szerző: Örs | 2008. december 4, csütörtök | Válasz


Vélemény, hozzászólás?

