Surfin' USA

California Dreamin'

Leléptem északra

Azaz Oregonba ugyebár.
Az úgy volt, hogy reggelkörül összepakoltam és kettő körül elautóztam ide:

San Francisco International Airport eltakarja egy csomó autópálya

San Francisco International Airport eltakarja egy csomó autópálya

Az autót leparkoltam a reptéri parkolóban, aminek a díját (3 napra) elvileg visszakapom a cégtől, de amúgy nem ojan durván sok, kb 8k HUF. A check-in elég laza volt: mivel csak gépre felvivős cuccom volt odaálltam egy géphez, bepötyögtem hogy mivan, meg hogy eztmegazt a jobb helyet akarom és láss csodát kb 1 perc volt az egész.
A repülő nem vágott földhöz (mégjó:):

sokkal kisebb nem lehetett volna

sokkal kisebb nem lehetett volna

Szerencsére tehát az ablak mellett ültem (ráadásul az én oldalamon egy ülés volt csak szal el is fértem), és folyamatos masszázsban is részem volt – kurvára rángott a gép. Ilyeneket láttam útközben:

naplemente repülőgép hajtóművel

naplemente repülőgép hajtóművel

tó meg minden

tó meg minden

San Francisco-t is szívesen fotóztam volna (fura volt, úgy nézett ki fentről mint egy terepasztal, innen nem tűntek ojan meredeknek az uccák), de felszálláskor nem lehet használni semmi elektronikus cuccot – crazy.
Aztán a rázós 2 óra után megérkeztem Redmondba ami egy minimál reptér, semmi mozgójárda meg ijenek. Főnököm/kollégám hamarosan fel is vett és elhúztunk egy mexikói étterembe. Hát jót zabáltunk na, a mexikói sztem normálisan elkészítve jól csúszik a magyar gyomornak, és egész jó ez a tortilla téma is (itt is adnak mellé: szépen tálalt hús, rizs stb. mellé kapod, beleteszed abba és mintha csak az uccán tolnád úgy eszed). Közben lecsúszott egy méretes Margarita, értsd: vagy fél liter plusz a jég, képzeld el a poharat!
Most itt vagyok az oregoni Sisters-ben a sárga házikóban (elég puccos hely, watch out for the pictures) és holnap a piros izével jelölt helyre megyünk Brothers mellé 🙂


térkép

Egy kis időjárás: SF-ba menet maxon a klíma kint 25+ fok. Oregonba érve kb 15-16 (ez itt meleg), házhoz érve már 10 alatt, reggelre állítólag fagypont alatt is lehet (telente itt -30 C-t is mérnek). Szóval jó idő van jelenleg az óceján környékén.

Viszont most zárom soraim, mert holnap fél hétkor ébresztő, megyünk a sivatagba mérni.

Reklámok

2008. november 17, hétfő - Posted by | melo | , , ,

7 hozzászólás »

  1. mit mértek? az nem derült ki

    Hozzászólás Szerző: ficzerepeti | 2008. november 17, hétfő | Válasz

  2. ;s mi;rt ott?

    Hozzászólás Szerző: bAtu | 2008. november 17, hétfő | Válasz

  3. és hol vannak a képek a szállóról?

    Hozzászólás Szerző: Kupcsik | 2008. november 17, hétfő | Válasz

  4. Wireless Access Point-okat. Benne volt az előtte lévő beszámolóban;-) Én azt nem tudom, hogy összesen mennyi pénzből kell gazdálkondod az egy év alatt?

    Hozzászólás Szerző: Adam | 2008. november 17, hétfő | Válasz

  5. Ennyi Tortillától nincs még tele pattanással a fejed? Nekem egy hét junk food betett anno…
    Repülés egyébként faja dolog, én meg ráadásul az a perverz fajta vagyok aki szereti ha dobálja a szél, mint pl pár napja a Göteborgi startál. Amint elemelkedtek a kerekek, mentünk kb 2 métert jobbra 😀

    Hozzászólás Szerző: Hary | 2008. november 19, szerda | Válasz

  6. Nemhiszem, hogy a tortilla rossz lenne ilyen szempontból, de gondolom ez különböző mindenkinél.
    Nekem is bejön a repülés, de eddig midig jó idő volt. Most mondjuk már idegesít hogy 5kor keltem, erre 40 percet késik a repcsi vissza SF-be, eddig. Na mondjuk mpost elég kemény köd van

    Hozzászólás Szerző: Örs | 2008. november 19, szerda | Válasz

  7. a köd nem para, legalább később látod, hogy gond van 🙂
    a pilóta álláspontja meg úgyis az, hogy “nem tök mindegy hogy teszem le a gépet? a végén úgyis tapsolnak” 🙂 ezt nem tudom hol olvastam/hallottam…

    Hozzászólás Szerző: ficzerepeti | 2008. november 20, csütörtök | Válasz


Vélemény, hozzászólás?

