Surfin' USA

California Dreamin'

A meló

Továbbra is tetszik a dolog, és egyik nap már mintha dolgoztam is volna vmit: új kábeleket méregettem a laborban, ami egy most készülő bazinagy (a BME tanszékihez és az Integrationöshöz képest, kb 4-5 méter széles, ugyanilyen magas, és másfélszer ilyen hosszú) reflexiómentes szobába lesz beszerelve. Na majd ha ez elkészül szétmérjük az agyunkat a laborban és gyönyörű 3D-s lefedési karakterisztikákat készítünk a vásárlóknak (nemcsak kamu, van értelme:).

Addig meg elhúzok hidegebb éghajlatra Oregonba (egy állammal északabbra) mérni a cég legújabb wireless access pointjait. Ezt vasárnap fogom tenni és szerdán röppenek vissza reggel. Azért reménykedem, hogy ott se lesz annyira hideg (mint ahogy ijesztgetnek vele, sivatagba megyünk), itt most eléggé felmelegedett, 20 fok felé járunk így éjfél után is.

Amúgy a munkába járással kapcsolatban kis dilemmában vagyok, mármint hogy mikor érdemes elindulni. Az van ugyanis, hogy ha az ember normális időben indul (ez nekem mostanában nem jött össze, fél 11 előtt ritkán értem be) bármejik irányba, akkor elég erőteljes dugó tud lenni, konkrétan lépésben lehet haladni. Ha meg vki úgy jár be mint én az ebből a szempontból jól jár mert reggel 10 után sincs dugó meg este 7 után se. Íme így néz ki amikor munkába megyek:


/az aláfestő zene nagy sláger most, meg kb passzolt is/

Másrészt meg itt a cégnél az az előny is megvan, hogy este fél 7 -7 körül vacsit szolgálnak fel, mégpedig rendes kaját és elég változatosat: mexikói, indiai, ázsiai. Jah mondjuk fehérembernek való kaja nem gyakori, de ezek között is volt jó (mondjuk tegnap sikerült elkapnom vmi tofu témát, not good). Kaja után meg a nap zárásaként jöhet egy kis flipper (nem mintha napközben nem jönne néha-néha), már alakul a célzott lövés is.
Ugye a negatív oldal ugye az, hogy este 8 előtt is ritkán érek haza, de ha elmegyek pl Great Mallba vásárolni akkor 9-10, pedig szinte útbaesik. Figyeldoda:


/ez épp akkor ment mikor jöttem haza, csomó AC/DC volt az új album miatt/

Apropó meló, még anno első nap dumáltam a főnökkel ebéd mellett fizetésekről. Aszondja, hogy ha rendesen jöttem volna ide melózni a kezdőm 80k$ körül lenne évi bruttó. az nettó 60-nál több asszem. Utólag vacsorán mondta, hogy látta a fejemen hogy kb így néztem: :() Főleg miután kijelentette, hogy ő pl többé már nem gondolja, hogy 1 milla az sok:)
Közben még rákérdezett arra is, hogy mi is az a marihuána kép a tárcámban (még Halloweenről ugye), de közben hozzátette, persze nem probléma, végülis Californiában vagyunk 😀

2008. november 15, szombat - Posted by | melo | , ,

6 hozzászólás »

  1. Nyomod neki, mint állat. Láttam nem akartál lemaradni a Honda mögött 😉

    Hozzászólás Szerző: Adam | 2008. november 15, szombat | Válasz

  2. 80k az 80.000 dolcsi egy évre? 5000 nettó havonta?!

    Hozzászólás Szerző: Tivi | 2008. november 15, szombat | Válasz

  3. ja a melóért nem kapsz fizetést? én aszittem, hogy az ösztöndíj csakúgy a mindennapok boldogságára van, és erre jön még a havi fizetés…
    mindenesetre a videók egész jók lettek!

    Hozzászólás Szerző: csapszi | 2008. november 15, szombat | Válasz

  4. Ezek a videok mennyire vannak felgyorsítva?

    Hozzászólás Szerző: bAtu | 2008. november 15, szombat | Válasz

  5. ja igen csak a vimeo oldalon sikerült leírni: 4szeres sebességgel futnak

    Hozzászólás Szerző: Örs | 2008. november 16, vasárnap | Válasz

  6. Ehh ottvan a cruisin’ filing 🙂

    Hozzászólás Szerző: Hary | 2008. november 16, vasárnap | Válasz


Vélemény, hozzászólás?

