Surfin' USA

California Dreamin'

Most amúgy…

…éppen ezt kóstolgatom:

12 éves single-malt whiskey

12 éves single-malt scotch

Hogy-hogy nem beletáncolt a kosaramba 25 dolcsiért, azért az elég baráti ezért.
Majdnem egy 1,75L-es Seagram’s Gin lett 16-ért, de aztán megláttam egy szintén kétpoharas Gentleman Jack-et 22-ért és az átcsábított a whiskey témához. Mivel Single Malt-ot még nem ittam, úgy döntöttem itt az idő. És nem csalódtam, bár nem váltja meg a világot.

Közben mr2-Petőfit hallgatok és azon gondolkozom, hogy leírjam-e még ide a sok hülyeséget, amit akartam. De valsz befejezem a sky-t egy sorozat mellett és süppedek.

2008. november 12, szerda - Posted by | szórakozás |

2 hozzászólás »

  1. Bölcsen döntöttél Örs, gratulálok!

    Hozzászólás Szerző: Kupcsik | 2008. november 14, péntek | Válasz

  2. Hallom most már Bandinak se egyedül kell innia otthon az ilyesmit. :D:D

    Hozzászólás Szerző: bAtu | 2008. november 15, szombat | Válasz


Vélemény, hozzászólás?

