Surfin' USA

California Dreamin'

És már itt is vagyok…

…közel 16 óra utazás után, ami tekintve hogy még nem repültem, eléggé mélyvíz (mondjuk nagyjából ugyanaz mint a buszozás csak adnak kaját és a felhőket felülről nézem). Alapvetően nem volt rossz, de a végére eléggé lefáradtam, mert az alvás nem nagyon ment. Viszont emiatt talán elkerülöm a jet-lag okozta kellemetlenségeket, mert most éjjel (itteni idő szerint ugye) végig aludtam.

Közben volt egy kis edzés is: az első járat késése miat a müncheni repteret jórészt átfutottam, van pár kapu ott is.

A repülés amúgy elég jó volt, két meleg főétellel, mint írtam on-flight entertainmenttel (részemről két film) és közben nasival, sörrel. Mondjuk a stewardess kicsit furán nézett, amikor kértem egy sört amíg mindenki aludt, de a célt elértem, mert tudtam utána egy kicsit aludni.

Leszállás előtt a pilóta bemutatta madártávlatból a san francisco-i öblöt, elég jól nézett ki így éjszaka, bár csak keveset láttam mert sajnos nem ablak mellé kerültem. Utána még volt egy kis hullámvasutazás is a repülővel, amit nem vágom miért kellet, de jót lifteztek a belső szerveim.

Hát ez se kicsi repülőtér, viszont fura volt hogy alig volt ember, pedig csak este 8 volt. A vámon minden simán ment (ujjlenyomat, fénykép, x-ray), bár a 2 almámat elvették, azt hittem ezen azért nem paráznak.

Mindezek után fel kívántam hívni egy Pannonos számról a már egy hónapja kiköltözött havert – nevezzük Habibnak – de mint később kiderült pre-paid, vagyis kártyás Pannonról, de vodáról se lehet hívást indítani. Szerencsére az sms működött és Habib fél óra GPS-es navigálás után már meg is talált (hát igen, nem gyenge az úthálózat). Azért a Pannontól ma kaptam egy – az előbbiek fényében kissé pofátlan – sms-t:

Hűségét megköszönve 250 forintot töltünk egyenlegére, ha felhívja a díjmentes 1741-es számot és kiválsztja a 9-es menüpontot.

Remélem sokba került nekik ez az sms.

Most tehát Habibnál lakok, szokásos amcsi faház, jópár kilométeres körzetben nincs is más. Szembeszomszéd előtt egy Mustang, mellettünk egy új Corvette, szóval azért van látnivaló.

Tegnap már ittam kétféle helyi sört, nem sok ízük van de legalűbb olcsók és erősek (6%).

Mindeközben kisütött a nap is (bár az internet szerint csak 12 fok van, én még nem próbáltam:) és az Ossian a Rock katonáiról énekel, úgyhogy én is ellépek bankszámlát nyitni egy kis pakolás után.

2008. október 27, hétfő - Posted by | repülés, whatever | , , , ,

1 hozzászólás »

  1. A Corvettehez, Mustanghoz két hét és hozzászoksz. Az összeshez.

    Melyik sört kóstoltad? Bóti,vagy kocsmában ittátok?

    Hozzászólás Szerző: bAtu | 2008. november 1, szombat | Válasz


Vélemény, hozzászólás?

