Surfin' USA

California Dreamin'

Utsó görbe este Mo-on

Hát tegnap bementünk szürkébe, és elég készre sikerültünk, nameg események is voltak. Majd még írok…

Naszóval a szokásos szombat esti szürkézéssel indult, amit a soproniban folytattunk, már-már szintén hagyományosnak tekinthető módon.

További folytatás is kitalálható: expresszó. Az események pedig itt lettek izgalmasak, ugyanis a wc-ben elkezdett velem beszélni két jóvágású fiatalember. Sokáig nem is értettem, hogy mit akarnak csak akkor esett le, amikor mondták, hogy gyere beszéljünk kint, szóval balhét akartak. Namondom ez fasza lesz…

A wc-ben nagynehezen leráztam őket és mentem is a dolgomra, de párperc múlva a pult/ruhatár környékén megint rámtaláltak. Ők invitáltak kifele én meg mondtam, hogy nagyon jól lehet itt is beszélgetni. Aztán arra jött Dawe, akivel ismertettem a szituációt és mivel ő rokksztár valamennyire ismeri a presszó kuverosát. A kuveros meg a srácok haverja volt (nyilván), így végül elálltak a közelebbi ismerkedési szándéktól.

Mindenestre el is húztunk a presszóból és ezúttal én aludtam Dawenél, csak most nem kertben félig üres sörösüveggel hanem ágyban teljesen üressel.

Reklámok

2008. október 25, szombat - Posted by | szórakozás | ,

3 hozzászólás »

  1. Hát az jó lesz…majd’ a kommentem hosszabb 😛

    Hozzászólás Szerző: nemethricsi | 2008. október 25, szombat | Válasz

  2. na és hol vannak azok a nagy események???

    Hozzászólás Szerző: csapszi | 2008. október 26, vasárnap | Válasz

  3. bovebben pls!

    Hozzászólás Szerző: ficzerepeti | 2008. október 27, hétfő | Válasz


Vélemény, hozzászólás?

